Strona główna O firmie Serwis Kontakt  

 
 


Teoria o bramach
Bramy segmentowe
Bramy uchylne
Bramy boczne
Bramy przemysłowe
Bramy wjazdowe i
automaty
Szlabany
Kontrola strażników
Zegary czasu pracy
Rejestratory
Numeratory TP-20
Komputerowa
rejestracja
czasu pracy
 
 

  Komputerowa rejestracja czasu pracy


produkt spełnia normy ISO 9001

to rejestracja czasu pracy dla małych firm wszystkich branż. Niezbędny w sklepie, aptece, biurze, przychodni, pensjonacie, barze, zakładzie usługowym, bibliotece.

  • podnosi dyscyplinę czasu pracy
  • spełnia wymogi przepisów o rejestracji czasu pracy
  • kontroluje dostęp do firmy
  • rejestruje wejścia i wyjścia pracowników
  • kontroluje rzeczywisty czas pracy

  • kompletny zestaw do samodzielnego montażu, który zawiera: rejestrator, zbliżeniowe karty identyfikacyjne, oprogramowanie, instrukcję montażu i podręcznik użytkownika, niezbędne materiały instalacyjne
  • instalacja nie wymaga fachowej wiedzy ani szkolenia

  • tworzy bilanse miesięczne, kwartalne, roczne lub inne w/g potrzeb
  • rozlicza całe etaty, jak również ich części
  • prowadzi kartotekę danych osobowych pracowników
  • ewidencjonuje nadgodziny, spóźnienia, absencje, urlopy
  • tworzy raporty statystyczne, archiwizuje dane o czasie pracy

  • współpracuje z dowolnym komputerem zgodnym z PC z zainstalowanym systemem Windows 95, 98, NT i dostępnym portem COM 1 lub COM 2
  • może działać autonomicznie, co pozwala by komputer obsługujący był na co dzień wykorzystywany do innych zadań

informacje podstawowe

to zestaw do rejestracji czasu pracy niezbędny w każdej małej firmie. Pozwala na rejestrowanie i ewidencjonowanie czasu pracy w firmie zatrudniającej nawet 50 osób. Zbliżeniowe karty identyfikacyjne pozwalają na rejestracje obecności poprzez zbliżenie karty do rejestratora. Naklejki dołączone do zestawu miniRCP pozwalają na używanie kart jako identyfikatorów osobistych, zastępujących tradycyjne przepustki.

to najtańszy sposób na spełnienie wymogów przepisów o rejestracji czasu pracy. miniRCP podnosi dyscyplinę czasu pracy, kontroluje rzeczywisty czas pracy, rejestruje ruch załogi. Poprzez swoją funkcjonalność uniemożliwia podpisywanie listy obecności "za kolegę" czy wcześniejsze wychodzenie do domu, doskonale wyłapuje wszystkich spóźnialskich. Pozwala na pełną ewidencję czasu pracy z rozróżnieniem nadgodzin I i II, urlopów, absencji itp.

 

to również kontrola dostępu do firmy. Możliwość sterowania zamkiem elektromagnetycznym lub bramką obrotową pozwala na ograniczenie dostępu do firmy lub konkretnego pomieszczenia tylko dla uprawnionych osób.

instalacja zestawu

Instalacja miniRCP nie wymaga żadnej fachowej wiedzy od przyszłego użytkownika. Ponieważ zestaw miniRCP zawiera wszystkie niezbędne elementy, uruchomienie całego systemu i przygotowanie go do pracy to kwestia kilkudziesięciu minut.

Przejrzysty i doskonale napisany podręcznik prowadzi użytkownika przez wszystkie czynności krok po kroku; od sposobu montażu rejestratora, przez personalizacjię kart aż po instalację programu na komputerze PC.

to kompletny zestaw do samodzielnego montażu, w skład którego wchodzą: rejestrator, 20 kart identyfikacyjnych wraz etykietami do personalizacji, pyta CD z oprogramowaniem, zestaw podręczników, komplet kabli połączeniowych, niezbędne materiały instalacyjne.

oprogramowanie

to specjalnie napisane oprogramowanie uwzględniające specyfikę małych firm. Łączy w sobie funkcjonalność, prostotę i wręcz intuicyjny sposób obsługi. Program prowadzi użytkownika "za rękę" krok po kroku; od momentu zakładania kartoteki pracowników aż po wykonywanie bilansów czy raportów.


Program pozwala na założenie kartoteki pracowników gdzie umieścić można nawet dane kadrowe, takie jak: datę urodzenia, nr dowodu, PESEL, NIP, datę zatrudnienia, miejsce zamieszkania, zdjęcie oraz numer karty identyfikacyjnej reprezentującej pracownika w systemie.


Łatwy do zdefiniowania kalendarz, w którym dla każdego dnia określa się dzienną normę czasu pracy pozwala na jednoznaczne określenie reguł, wg których rozlicza się czas pracy. Kalendarz można w prosty sposób dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika.


Program miniRCP pozwala na szczegółową analizę rejestracji.


Umożliwia tworzenie pełnych raportów za dowolny okres dla wybranych pracowników oraz bilansów sumarycznych i bilansów czasu pracy z uwzględnieniem nadgodzin, nieobecności, pracy nocnej itp. w miesięcznych okresach rozliczeniowych.


Pozwala na monitorowanie obecności pracowników na terenie firmy. W prosty sposób umożliwia zarządzanie nieobecnościami z możliwością oglądania i drukowania raportów obecnych, nieobecnych lub spóźnionych.


Czytelne i bardzo przejrzyste ekrany pozwalają na łatwą konfigurację programu i przystosowanie go swoich wymagań


Dane techniczne

Rodzaj karty identyfikacyjnej:
zbliżeniowa karta mikroprocesorowa

Pojemność pamięci rejestratora:
3000 rejestracji

Czas podtrzymywania pamięci:
1 rok

Typ sterownika zamka:
wyjście przekaźnikowe o obciążalności 5A/24V

Wyjście do komputera:
RS232C, kabel długości 20 m, wtyk 9-pin

Zasilanie rejestratora:
z sieci ~230 V przez transformator bezpieczeństwa (w komplecie)

Pobór mocy:
5 VA

Wymiary rejestratora:
215 mm x 137 mm x 80 mm

OMEGA PLUS   03-461 Warszawa   ul.Ratuszowa 5
tel./fax (022)6194265 / (022)7413771 / (022)7413772